Livraison gratuite sur les commandes de 49 $ et plus

Votre commande peut prendre jusqu'à 24-48 heures pour traitement. Une fois complété, le délai de livraison varie de 1-5 jours ouvrables selon l'addresse de livraison.

LIVRAISON GRATUITEpour toutes les commandes au-dessus de 49 $ au Canada! Commandes inférieures à 49 $, le frais d'expédition est seulement 7,95 $! *Livraison gratuite n'est pas disponible quand l’adresse d’expédition est un lieu éloigné.Plus >>

Livraison gratuite sur les commandes de 49 $ et plus

Votre commande peut prendre jusqu'à 24-48 heures pour traitement. Une fois complété, le délai de livraison varie de 1-5 jours ouvrables selon l'addresse de livraison.

LIVRAISON GRATUITEpour toutes les commandes au-dessus de 49 $ au Canada! Commandes inférieures à 49 $, le frais d'expédition est seulement 7,95 $! *Livraison gratuite n'est pas disponible quand l’adresse d’expédition est un lieu éloigné.Plus >>

43215
Had scratches! Its okay.
17 avr. 2018
Review-reply-icon

Réponse de notre service à la clientèle

Hello Varun, We are sorry for the inconvenience. You can call our customer service to have it replaced. Please call: 1 866-979-7463 .

For $0.99 I like it. The logo could be smaller.
17 avr. 2018
Good for 2.99. Works
02 mars 2018
Nut cap just fell off. Was missing a spacer bar.
13 fév. 2018
Review-reply-icon

Réponse de notre service à la clientèle

Dear customer, Thanks for your kind reviews and sorry for this inconvenience.Could you contact our customer service for help ?You could reach by calling 1-866-979-7463 or sending online live chat or sending an email inquiry to us (from Monday to Friday ).We are more than happy to help you here. Best regards,

Quality is so so but for $2.62 its not bad.
13 fév. 2018
Quality is so so but for $0.81 its not bad.
13 fév. 2018
Quality is so so but for $0.99, it's good.
13 fév. 2018
I used it for another purpose but looks ok.
13 fév. 2018
3.5mm male connector is kind of loose; it easily comes out of the audio port.
03 jan. 2018
Review-reply-icon

Réponse de notre service à la clientèle

Hi Varun, Thank you very much for your review. Please send the pic which can show the problem to our e-mail support@123inkcartridges.ca. Once we receive the pic,we will arrange refund or resend for you. We have lifetime warranty for the cable.

Its good although 3.5mm male connector could have a bit more friction.
03 jan. 2018
It is kind of loose!
03 jan. 2018
Review-reply-icon

Réponse de notre service à la clientèle

Dear Customer, Thank you for your review. For your case, if any possible to send the pic which can show the problem of the cable to our support@123inkcartridges.ca? We have 1 year warranty for the cable. Once we receive the pic, we will arrange refund or replacement.

Fancy looking but do not expect exceptional results. Quality of sound is probably as good as dollar store mic (maybe a little better).
03 jan. 2018
Review-reply-icon

Réponse de notre service à la clientèle

Dear Varun, Thank you very much for your review. If any possible to send the video to show the problem to our e-mail? We will forward it to our supplier to fix the problem as soon as possible.


Loading...