Our processing time for orders may take up to 24-48 hours. Once processed, the estimated delivery time can take anywhere from 1-5 business days depending on the shipping destination.

FREE SHIPPING* on all orders over in Canada !All orders under , the cost of shipping is only ! *Free shipping is not available when the shipping address is a remote location.More >>

Our processing time for orders may take up to 24-48 hours. Once processed, the estimated delivery time can take anywhere from 1-5 business days depending on the shipping destination.

FREE SHIPPING* on all orders over in Canada !All orders under , the cost of shipping is only ! *Free shipping is not available when the shipping address is a remote location.More >>

Happy Thanksgiving 12% Off on ALL SITES🎉

Code: thank12
Back to Product Details >

HP 131A Original Toner Cartridge Combo BK/C/M/Y

Reviewed by21customers
Sort by
  • 1 /5

    By

    from British Columbia

    Thanked 0 times for 2 review
    Jun 20, 2017

    we order on lines 26 may 2017 not received order . then we called company . . they said i do noting help u this fraud case . very care full any order on lines so cheating 123 ink Cartridges $ 425.58 loose my money now so bad

      Reply by our customer service

      Dear Customer, Thank you for choosing Shopper + Family. Very sorry for the inconvenience. We have opened a claim to UPS once you reported that you didn't get the order and have been waiting for their update. We will get back to you once we receive any update from UPS. Also, since you have opened a credit card fraud case, the refund has been debited accordingly. Thank you and best regards

      Was this review helpful? Thanks (0 people thanked baldev_ for this review)
    • 1 /5

      By

      from Ontario

      Thanked 0 times for 1 review
      Jan 07, 2016

      So disappointed. I still have yet to receive these items. You're commerce system completely screwed up the delivery address and merged it with billing address so the items are stuck in Canada posts system and still remains undelivered almost a month after placing the order. Your customer service has done almost nothing to help me get these items delivered despite contacting you at least 4 times. And don't bother calling, you'll just be in hold forever. And now you have the gall to ask for feedback? If I could give a zero rating I would have.

        Reply by our customer service

        Dear customer ,thanks for your kind reviews .I am sorry for the inconvenience caused to you .I see the order was placed by yourself ,and the shipping address you confirmed was wrong when you contacted us and told us you didn't receive your order .Now anyway we have received the return parcel from Canada Post ,could you contact our 24 hours customer service for next step how to process your case ?You could reach them by calling 1-866-979-7463 or having a live chat (from Monday to Friday )or sending online inquiry to .Thank you !We are more than happy to help you here .Best regards

        Was this review helpful? Thanks (0 people thanked kirk_w for this review)