Our processing time for orders may take up to 24-48 hours. Once processed, the estimated delivery time can take anywhere from 1-5 business days depending on the shipping destination.

FREE SHIPPING* on all orders over in Canada !All orders under , the cost of shipping is only ! *Free shipping is not available when the shipping address is a remote location.More >>

Our processing time for orders may take up to 24-48 hours. Once processed, the estimated delivery time can take anywhere from 1-5 business days depending on the shipping destination.

FREE SHIPPING* on all orders over in Canada !All orders under , the cost of shipping is only ! *Free shipping is not available when the shipping address is a remote location.More >>

Enjoy the Rock-bottom prices! PLUS member saves more

JOIN NOW
Back to Product Details >

Bamboo Table Night Stand With Drawer Shelf Storage Organize Multipurpose Home Furniture - SortWise®

Reviewed by36customers
Sort by
  • 1 /5

    By

    from Quebec

    Thanked 8 times for 587 review
    Sep 19, 2025

    Difficile à monter

      Was this review helpful? Thanks (0 people thanked s****c for this review)
    • 1 /5

      By

      from Quebec

      Thanked 15 times for 397 review
      Sep 15, 2025

      très mauvaise qualité planche non droite laissant impossible rentrer le tiroir il manque aussi un vis pour l'assemblage. on peut rien mettte dessus car non stable. perte de temps et argent. en attente d'un retour de shopper pour retourner l'article

      Was this review helpful? Thanks (0 people thanked 4****1 for this review)
    • 1 /5

      By

      from Ontario

      Thanked 0 times for 1 review
      Dec 29, 2023

      These tables are a complete disgrace. The quality of the bamboo is inferior, don't fit together. The drawer falls off the runners and when closed it drops on one side. They wobble when touched. A terrible product. Extremely disappointed. I know they are not expensive but the product description is very misleading. I would LOVE to return these tables to you.

        Reply by our customer service

        Thanks for sharing your feedback. We're sorry to hear that you had a negative experience with our product. We take product design and quality very seriously, and we apologize for falling short in this area. On the other hand the product has a 90 days warranty only. Order Date was2023/08/30 already beyond the warranty period.

        Was this review helpful? Thanks (0 people thanked deborah_r for this review)